Grip op lastige klanten
“Grip op lastige klanten, kan dat?” Dit is misschien je eerste reactie. In deze workshop zal je zien dat het zeker kan! Het belangrijkste wat je nodig hebt is inzicht. Daarmee kom je zelfverzekerd in je schoenen te staan. Het creëren van een positieve wending wordt zo veel makkelijker. Deze workshop biedt je de inzichten en vervolgens handvatten om een positieve invloed in lastige situaties uit te oefenen.
Over deze workshop
Heb je vaak te maken met lastig gedrag of vervelende reacties van mensen? Heel normaal als je daar niet altijd goed op weet te reageren. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je in je werk vaak ontevreden klanten of collega’s spreekt. Maar ook met vrienden of familie kan je soms moeilijke situaties tegenkomen.
In deze workshop leer je hoe je hiermee om kunt gaan. Je krijgt inzicht in de oorsprong van lastige reacties en wat de situatie zo moeilijk maakt. Ook gaan we praktisch aan de slag met nuttige handvatten in uitdagende oefeningen. Zo krijg je grip op lastige situaties.
“Geeft inzicht en herkenning in jezelf en de ‘lastige’ ander waardoor er weer openingen (kunnen) komen.” – Arianne
Voor wie
Heb jij wel eens te maken met lastige klanten, collega’s, familieleden of vrienden? Vind je het moeizaam om daar mee om te gaan en zoek je een betere oplossing? Dan is deze workshop voor jou.
“Ik heb een beter inzicht in gedragspatronen gekregen.” – Marcel
Data
Deze training wordt alleen nog op aanvraag voor groepen gegeven. Trainingen kun je ook op individuele basis doen. Data en locatie worden dan in overleg bepaald. Stuur mij hiervoor een email of kijk hier.
Investering
Voor deze workshop betaal je €165,-. Daarvoor krijg je gedurende een hele dag (effectieve tijdsbelasting 6 uur) uitgebreide kennis, inzicht en waardevolle oefeningen. Aan het eind van de workshop heb je meer grip op lastige situaties en mensen. Een verzorgde lunch is bij de prijs ingegrepen.
Met de handleiding die je meekrijgt kun je alles later nog een keer voor jezelf terughalen.
Deze workshop is vrijgesteld van BTW.